Ahol gyerek lennék

De felnőttnek lenni legalább olyan jó

Elkészült a gyerekszoba dekor - IKEA alapdarabok és pasztell kiegészítők

2017. október 12. 12:46 - Bencsikné Mészáros Csilla

Nagyon sokan érdeklődtetek már, hogyan sikerült a kislányszoba dekorja, ezért igyekeztem alaposan dokumentálni az eredményt. Egy picit izgultam, hogy minden elkészüljön időre, hiszen aztán 700 kilométert kellett utaztatni a komplett csomagot a szükséges szerszámokkal együtt. Az előkészületek feszített tempóban haladtak, volt, hogy naponta két csomag is érkezett és egymást váltották a polcok a rögtönzött festő asztalomon. Festettem festék spray-vel, dekorfestékkel, aminek színét én magam kevertem három szín felhasználásával. Korábban nem mertem ilyenre adni a fejem, de szerettem volna Lévai Dóri mesés printjeihez és a selyempapír pompomokhoz igazítani a képtartó színét, ezért most összeszedtem a bátorságomat. Persze igyekeztem a drága szülőket is bevonni, így az egyik este a lányaink elalvása után hajtogattuk lelkesen a selyempapír pompomokat (werk fotók később), egy másik este pedig a világtérképet applikáltuk a meglévő parafa táblára. Különösen a hajtogatás volt emlékezetes, mert az apukák kézügyessége révén olyan egyedi formájú gömböcskék születtek, hogy a többit inkább átvállaltuk Kata barátnőmmel. Kizárólag abból az okból, hogy a különleges formák jobban érvényesüljenek. :-)ikea_pasztel1.jpgikea_pasztel1b.jpgEgy összehangolt csapatmunka (meg egy jó adag Micimackó mese és játszótéri evakuálás) keretében sikerült mindent az eredeti elképzelések alapján berendezni. Na jó, egy icipici változtatással, mert a selyempapír bojtokból álló girlandot leszavaztuk a fagyis girlandok javára, amelyek Emma (2)  szülinapi zsúrjáról maradtak.ikea_pasztel4.jpgikea_pasztel2.jpgikea_pasztel3.jpg

Egy gyerekszoba különleges helyet foglal el egy otthonban és a szülők szívében is, ezért nem csoda, hogy az elkészült tuning után egy picit meghatódtunk. Ez és a lányok örömteli arca is a legkedvesebb pillanatok közé fog tartozni, amit ez az utazás adott nekem. Laura (4) másnap már büszkén magyarázta nekem, hogyan is fogja majd bejelölni a világtérképen, amikor apukája legközelebb elutazik, és természetesen a Balaton apró kis kék foltját is mindig megkerestük. A polcok hamarosan megtelnek újabb emlékekkel, képekkel, amik hírül adják, hogy ebben a szobában két fantasztikus kis emberke lakik. ♥

ikea_pasztel5.jpg

ikea_pasztel6.jpg

ikea_pasztel7.jpg

 

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://aholgyereklennek.blog.hu/api/trackback/id/tr4612956511

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása