Ahol gyerek lennék

De felnőttnek lenni legalább olyan jó

Mihez kezdjünk a kifuserált ollókkal?

2017. november 11. 17:22 - Bencsikné Mészáros Csilla

Dekor nem csak fodrászoknak

Mint tudjátok, már jó ideje készülök a fodrászom új üzletének megnyitójára, amihez most újabb két dekor készült.

Az első egy nyitvatartás-tábla, amihez az eredeti ötletet a Pinterest-en láttam meg, és nagyon sokat gondolkodtam, hogyan lehetne egy DIY projektté alakítani. A hobbiboltban vásárolt natúr íves fatáblácskát először menta színű dekorfestékkel hozzáigazítottam a miliőhöz, ez lett a tábla alapja. Ezzel viszonylag gyorsan elkészültem. Ezután következett a szöszölés. Először arra gondoltam, hogy a 'nyitva-zárva' feliratokat majd akril festékkel festem meg egy előre felrajzolt sablon alapján. Az az opció is foglalkoztatott, hogy krétafestékkel mázolok le egy sávot, amire csak egyszerűen krétával írok. Aztán amikor elkészítettem az extra mini zászlófüzérünket a képgalériánkhoz, egyszer csak megvilágosodott előttem a megoldás. Egy klasszikus betűtípussal készített, laminált kis füzérecskét barkácsolok, ezúttal pompomok nélkül. A táblához használt ollók Betti fiókjából kerültek elő, amik hajvágáshoz ugyan már alkalmatlanok voltak, dekorációs célra azonban még kiváló alapanyagnak bizonyultak! De jó, hogy még nem dobta ki őket! Már csak egy lyukat kell fúrni, hogy az akasztót is bele tudjam fűzni. :-) ollo.jpg

ollo-2.jpg

ollo-4.jpg

A másik ollót anyukám kiszanált eszközei között találtam, és amikor a krétafestékspray-vel új színbe hoztam a tükör keretét (aminek sztoriját itt olvashatod), ezt is hipp-hopp "újjávarázsoltam". A festővásznat a JYSK-ben vettem, de a Lidl vagy az Aldi is nagyon jó lelőhely, ha ilyen kisebb méretűre van csak szükségünk. A vászon szélére a dekorfestéket már ecsettel kentem fel, aminek széleit maszkolószalaggal takartam le. Mivel már a fodrászüzlet másik dekorjánál is használtam csipkeszalagot, adta magát, hogy ezt a képet is csinosítsam vele. A szalagot, illetve az ollót ragasztópisztoly segítségével rögzítettem. 

ollo-3.jpg

ollo_1.jpg

Azt hiszem, ezeket az ötleteket feltétlenül fel kell vennem a filléres lakberendezési ötletek listájába. :-)

 

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://aholgyereklennek.blog.hu/api/trackback/id/tr1313235517

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása