Ahol gyerek lennék

De felnőttnek lenni legalább olyan jó

Szemrevaló tűpárna

2018. január 05. 19:02 - Bencsikné Mészáros Csilla

Sok hozadéka van annak, hogy a sógornőm, Juli, textil-újrahasznosításra adta a fejét. Egyrészt nyilván terjedelmes mennyiségű ruha és textilgyűjtemény sorakozik a varrógépe mellett, másrészt mindenféle otthon-alakítási és gyermek-öltöztetési projektet ennek a szemüvegén keresztül néz. Ugye emlékeztek még rá, amikor az első workshopomon elkészítette a Boribon ihlette szivárvány-faliújságot? Amellett, hogy szerintem nagyon kreatív ötlet volt, a felhasznált anyagok teljes mértékben megunt holmikból származtak.doma_faliujsag2.jpg Nemrégiben pedig egy olyan lányka sállal örvendeztetett meg bennünket, amit egy kedves régi garbójából alakított át, s amivel végre Janka is boldogul, és esélye sincs annak, hogy lecsúszik,elcsúszik, szorít, laza stb.

Ezek után én is szerettem volna megörvendeztetni valami DIY aprósággal szülinapja kapcsán, amivel már régóta kacérkodtam, egy teáscsésze-tűpárnával. A tűpárna kivehető, a csésze inkább egyfajta látványelem a projektben. Méret tekintetében az öblösebb fajtájúak az igazán megfelelőek, s ha van valakinek valamilyen régebbi, használaton kívüli darabja, akkor végre értelmet adhat neki.tuparnak.jpg

Fotók: https://www.pinterest.com

Így fogtam hozzá:

  • A Pepco-ban vettem egy klasszikus stílusú  fehér csésze+alátét szettet, amit kezdésként összeragasztottam. Sajnos nekem nem volt fölös míves darabom (a nászajándékba kapottak persze tabunak számítanak!!!)
  • Kiválasztottam a tűpárna anyagát. Kétfajta textilből vágtam ki a kör formájú darabokat, hogy hangulat szerint (hol játékos (pöttyös), hol pedig klasszikus hangulatban (rózsás-bútoros) választható legyen.
  • Háromnegyed részig összevarrtam az anyagot (persze kifordítva), majd visszafordítottam és megtöltöttem egy régi díszpárnám töltőanyagával, végül kézzel összeöltöttem.
  • Belehelyeztem a mutatós pohárkába, majd beleszurkáltam néhány díszes gombostűt.
  • Végezetül egy gombocskával kiegészített kis masnit kötöttem a csésze köré.

tuparna-4.jpg

tuparna-6.jpgtuparna-2.jpg

Kisgyerekek mellett ez nyilván nem napi használati tárgy, de felfogható egyfajta "mesterségem címereként" vagy lakberendezési tárgyként is. A csésze és a textil stílusától, mintájától függően ezerféle variáció készíthető el, maximálisan a felhasználó személyiségéhez illeszthető. Kövess a Pinteresten is, ahol összegyűjtöttem további tűpárna inspirációkat!

komment
Címkék: diy tűpárna

A bejegyzés trackback címe:

https://aholgyereklennek.blog.hu/api/trackback/id/tr6713552599

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása