Ahol gyerek lennék

De felnőttnek lenni legalább olyan jó

Hóember facsipeszből - diy gyerekekkel

2018. december 11. 21:27 - Bencsikné Mészáros Csilla

Janka idén megütötte a főnyereményt, hiszen nemcsak itthon várja valami meglepetés minden decemberi reggelen egészen karácsonyig, hanem az iskolában is. A tanító néni jóvoltából és a szülők segítségével naponta részesülnek ajándékban, amik igen széles skálán mozognak. Csokigolyó, pogácsa, mézeskalács, színező, kinder-figurák, festhető karácsonyfadíszek, só-liszt gyurmázást egészítik ki olyan élmények, mint a tetszőleges ülésrend, házi feladat alóli mentesülés vagy filmezés pattogatott kukoricával - és akkor még csak szemezgettem a javából. Ehhez a nagyszerű kezdeményezéshez mi egy egyszerű csináld magad! csomaggal járultunk hozzá, amiből mindenki saját maga készítheti el a kis hóemberét. Holnap reggel minden első osztályos kapni fog egy piros kis csomagocskát, ami a következőket tartalmazza:

  • 1 db fehérre festett facsipesz, (ami felér egy MacGyveres szupertapasszal, szerintem mindenre jó)
    amit dekorfestékkel lefestettem (igen, mind a 25+1-et!), de fehér tempera is ugyanolyan jó lehet
  • 1 db mini piros pompom mint orr (ezt én egy Kik-ben vásárolt füzérről vagdostam le)
  • 2 db színes fonal mint sál

Szükségeltetik hozzá továbbá:

  • fekete filctoll (szemnek, szájnak, gomboknak) valamint
  • ragasztó (én a prototípust ragasztópisztollyal készítettem, de a gyerekek valószínűleg folyékony ragasztóval fogják, a stiftek nem túl jók erre a célra)

Kíváncsi leszek, milyen sikere lesz a gyerekek körében?! 

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://aholgyereklennek.blog.hu/api/trackback/id/tr5614472532

Trackbackek, pingbackek:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása