Ahol gyerek lennék

De felnőttnek lenni legalább olyan jó

Ha egy anya kreatív

2017. június 30. 07:15 - Bencsikné Mészáros Csilla

Bizton állíthatom, hogy minden szülő meg van győződve arról, hogy gyermeke határtalan művészi képességekkel bír. Legalábbis az elején... de még a legelfogultabbaknak is gondot okozhat az alkotások tárolása, netán kiállítása. A következő eset jó példa arra, hogyan adhatunk teret a művészi remekeknek anélkül, hogy otthonunkat elárasztaná a papír-rengeteg. Zsuzsától kaptam az alábbi szösszenetet arról, ő hogyan oldotta meg ezt a kérdést. Öt éves lánya, Léna, alkotói ambíciókkal telve, és azt hiszem házi kiállítása csak tovább bátorítja ebben :-). 

"Egy szombat reggel arra ébredtem, hogy a gyerekrajzok belepték a lakást. Világosan emlékszem, hogy kezdődött. Az oviból hazahozta az első rajzot, amin felismerhető formák voltak. Anyu, ezt neked rajzoltam! - mondta. Volt nagy boldogság, gyorsan ki is tettem a hűtőre! :-) Aztán teltek múltak a napok, hetek, hónapok, a hűtő megtelt, és a szekrényekre is került gyerekrajz. Újabb lendületet vett a dolog, amikor már egyedül kezdett el celluxozni.dsc_0076.JPG

dsc_0077.JPG

Tarthatatlan lett az állapot, így az összes rajzot leszedtem és betiltottam a celluxozásnak ezt a formáját. Kellett egy rendezett, szép megoldás. Gyorsan kerestem is egyet! Egyszerű és azonnal megvalósítható ötlet kellett, hiszen itt álltam egy termékeny kis rajz művésszel.  Együtt kerestünk kartonpapírt, és Ő ragasztotta fel a rajzait. Aztán két szög és madzag után előkerültek a csipeszek, amik teljesen véletlenül megmaradtak egy korábbi alkotásból. Így jött létre a rugalmas, variálható mini tárlatunk.dsc_0082.JPG

dsc_0081.JPG

Fontos, hogy a kis művészt is vonjuk be az alkotásba, átrendezésbe. Kiválaszthatta a kedvenceit és kialakíthatta a képek sorrendjét. Nagy öröm volt ez mindkettőnknek. Nekem lett egy lecsupaszított lakásom (üres végre a hűtő)! Léna szobája pedig újabb dekorációval lett gazdagabb. Több jó megoldást is találtam, ami nagyon tetszetős és letisztult. Az Ikeás huzalos és a képkeretes verzió is nagyon szép.gyerekrajzok-a-falon.jpg

Amit még biztosan kipróbálunk majd az ez a papír képkeret."

Azt hiszem ez a megvalósítás bekerülhet a legolcsóbb DIY ötletek közé! Látható, hogy ha egyszerű fa csipeszeket veszünk, akkor festéssel vagy ragasztással még egyedibbé tehetjük az összképet. Hajrá kreatív anyukák! :-)

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://aholgyereklennek.blog.hu/api/trackback/id/tr3412627503

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása