Ahol gyerek lennék

De felnőttnek lenni legalább olyan jó

Elkészült a kislakás - újabb pénztárca-barát ötletek

2018. március 23. 22:44 - Bencsikné Mészáros Csilla

Ma végeztem az utolsó simításokkal is és fotóztam is lelkesen, hogy minél előbb megmutathassam a végeredményt. Nagyon büszke vagyok rá, hogy a minőségi bútorok mellé mind-mind olyan kiegészítő került, ami vagy kézzel készült (nem csak általam) vagy nagyon pénztárca-barát. Reményeim szerint ezek újabb bizonyítékai annak, hogy nem feltétlenül pénz kérdése, milyen otthont teremtünk magunknak és talán azt is, az egyedi dolgok még mindig (vagy újra) értéket képviselnek.dembinszky_final-7.jpgdembinszky_final-3.jpgdembinszky_final.jpgdembinszky_final-6.jpgdembinszky_final-20.jpg

Ennek a szemszögéből nézve szedtem pontokba a lakásban látható dekorokat/kiegészítőket. Szemezgess az alábbi tippek közül!

Képtartó polcok: már 995Ft-tól elérhetőek az IKEA kínálatában is a Mosslanda képtartók fehér és fekete színben. Azért szeretem őket, mert segítségükkel nem kell ragaszkodnod fix képekhez, bármikor átvariálhatod a galériád, nem kell újabb lyukakat ütni a falon. Első körben többek között a korábbi workshopokon készült munkáim láthatók rajta.dembinszky_final-14.jpg

Romantika kobaltkékben. Kvill képkeret., 1490 Ft. Nagyon szeretem ezt a romantikus formát, de ezzel a műanyag kivitelezéssel nem vagyok kibékülve. Korábban dekorfestékkel festettem át szürkére (link itt) és enyhén visszacsiszoltam, de a mostani kiszemelt kéket aPinty Plus Evolution akril festékspray-vel tudtam könnyedén felvinni. Én elég óvatos vagyok vele, három rétegben szoktam felvinni, mert könnyen megfolyik. A rövid (kb. 15 perces) száradási idő miatt így is gyorsan végeztem vele.dembinszky_final-31.jpg

Textillel bevont faliújság:Väggis parafatábla 895 Ft-ért elérhető, további (textiltől és gombostűtől függően) néhány száz forintért pedig igazán egyedi külsőt adhatsz neki. Ide kirakhatod gyermeked legszebb alkotásait, a kuponokat, a színházjegyeket, a naptárat, a pizza-rendelés telefonszámát, és garantáltan minden szem előtt lesz!

"Lerakom rekeszek" Knagglig ládából Egész kis „infófal” alakult ki a két kis faládával kiegészülve, amit még az előző lakó hagyott ott és mindenképp fel akartam használni. Levelek, kulcsok, újságok, sálak, apróságok hasznos kis lerakóhelye lesz majd szándékaim szerint, hiszen egy kislakásban minden lehetőséget meg kell ragadni a tárolókapacitás maximalizálása érdekében.dembinszky_final-10.jpg

BannerTavaly volt szerencsém Szilhalmy-Papp Verát, a Wonderbanner megálmodóját vendégül látni egy workshopon, akitől kaptam is ajándékba egy bannert, ami azóta is az előszobánk dísze. Már vártam az alkalmat, hogy egy új lakásdekor kapcsán újra összeérjenek útjaink, ezért nagyon örültem ennek a lehetőségnek. Az ’Urban jungle’ minibanner számomra nagyon modern közvetítője egy olyan mottónak, életérzésnek, ami ehhez a kislakáshoz társul, már csak Városligeti elhelyezkedése kapcsán is. Vera elképesztően gyorsan elkészítette és postázta is a terméket, amit külön köszönök neki! 1990 Ft-os árával abszolút bekerült a személyes „jóáras dekortermék „ kategóriámba.dembinszky_final-29.jpg

Újrahasznosított textilpárnákHa szeretnétek elmélyülni ebben a témában, szeretettel ajánlom Nektek Jupcycle oldalát, ahol sok érdekességet olvashattok egy környezetvédelemre törekvő édesanya projektjeiről, aki a textil-újrahasznosítást tűzte zászlajára. A lakberendezés szerintem egyértelműen az a terület, ahol ennek abszolút helye van és az általa készített két párna ékes bizonyítéka ennek. Remélem lesz erről egy külön bejegyzés, mert nagyon érdekes volt az egész folyamat!dembinszky_final-5.jpgdembinszky_final-4.jpg

Vranek Hédi kerámiák. Az étkezőben látható csipkemintás tányérok Vranek Hédi munkái. Nagyon szeretem ezt a formát és mintát is, nekem is van itthon egy bordó darab! Nem tudom, ti hogy vagytok vele, de különleges érzés egy kézzel készült kerámiát tapintani...dembinszky_final-13.jpg

Törésbiztos szappantartó. Már másodszor rendeltem Hobbizsó pólófonalból készült szappantartóját, ezúttal virág alakban. Sötétkékben is gyönyörű!dembinszky_final-19.jpg

Legközelebb  a diy lámpáról és a fa-képtartóról fogok egy kicsit részletesebben írni, hátha Ti is kedvet kaptok hozzá!

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://aholgyereklennek.blog.hu/api/trackback/id/tr5313775162

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása