Ahol gyerek lennék

De felnőttnek lenni legalább olyan jó

Csajos falióra rendel!

2017. december 30. 14:36 - Bencsikné Mészáros Csilla

Múltkori DIY falióra projektünk (amiről itt olvashatsz) nyomán annyira fellelkesültek a lányaink, hogy rögtön rendeltek is egyet maguknak! No persze nem gombosat, mert az egyelőre túl elvontnak tűnik, de valamilyen számosat "lányos kivitelben" szívesen láttak volna. Megígértem, hogy a téli szünetben megcsinálom, s most két vendégeskedés között sort is kerítettem rá. Az már nem újdonság számomra, hogy az ötéves Janka milyen magabiztossággal tudja eldönteni, hogy mi tetszik neki és mi nem - nem fukarkodik a ronda jelző használatával -, de az még engem is meglepett, amikor a felkínált textildarabokat bevitte a szobájukba, hogy megnézze, melyik illik oda. ♥ Szóval nem vaktában lőnek, az biztos! Magasra tette a lécet, de igyekeztem megugorni.

A hímzőkeretet, a hobbiboltban vásárolt natúr fa számokat és az óraszerkezet mutatóit is egyaránt lefújtam a 4010-es telemagenta színű Pinty Plus akrilfesték sprayvel. Két réteg majdnem tökéletes fedést adott, egy-két részen kellett csak harmadszor is fújnom. Hozzáteszem, hogy én kicsit óvatos duhaj vagyok ezekkel a festékekkel, mivel könnyen megfolynak. Inkább többször megyek át a felületen, mintsem törölhessem le az egészet.faliora_kislanyos-1-2.jpg

Ezután következett a textil belefeszítése. Egy egyszerű dzsörzé anyagról van szó, a kedvenc pöttyös mintámmal (pöttyök nálam korlátlan mennyiségben jöhetnek), amit gyorsan kiszabtam, ügyelve arra, hogy maradjon elég anyag a visszahajtásra és a ragasztásra. A következő művelet az óraszerkezet rögzítése és a számok helyeinek felskiccelése volt - a korábbi órához hasonlóan egy vastag kartonpapírt ragasztottam a hátuljába, ami elengedhetetlen a ketyegőszerkezet megtartásához. A számokat ragaszópisztoly segítségével applikáltam fel, ami ezzel a kis hobbi Dremel pisztolyommal nem is volt nehéz, hiszen vékony rétegben, pontosan lehet adagolni. A korábbi, barkácsboltos eszközzel ez kivitelezhetetlen lett volna, a kezem szétégetése mellett valószínűleg minden úszott volna a ragacsban. A munka dandárja ezzel meg is volt, már csak a mutatók és az akasztó hiányzott, hogy a ketyere egy igazi órára hasonlítson. Még egy kis extra pillangót is applikáltam a szerkezet aljához, hogy igazán csajos darab szülessen. Még pihenőn voltak a lányok, amikor fényképeztem, de este felkerül az igazi helyére is!

faliora_kislanyos-1.jpg

faliora_kislanyos-2.jpg

 

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://aholgyereklennek.blog.hu/api/trackback/id/tr2113534399

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása