Ahol gyerek lennék

De felnőttnek lenni legalább olyan jó

Amiért idén muszáj írnom a Jézuskának - Franta Ági StAArlight poppy -

2017. november 24. 18:12 - Bencsikné Mészáros Csilla

Akinek kicsi gyermekei vannak, annak friss élmény, akinek még nincsen, azok pedig a saját gyermekkorukból emlékezhetnek a karácsonyi listák írásának izgalmára. Amikor egyesek még a nyarat siratják, mások már lelkesen készülnek az év leg-leg-legjére. A szégyenlősebbek csak néhány különleges várakozást skiccelnek fel, de a többség azt hiszem nem fukarkodik ilyenkor a felsorolással. Az én lányaim nyilván az utóbbi csoporthoz sorolandók, így bőven akad lehetőség a szemezgetésre. Kíváncsi vagyok, mikor "nőnek ki" ebből a készülődésből... remélem csak sokára, mert az én személyes várva várt pillanatom az, amikor meglátják a fa alatt csillogó csomagokat és izgatottan bontogatják. Ez nekem már magában egy ajándék!

Idén is beértem volna ennyivel, ha nem látom meg az instagramon Franta Ági újdonságát, a csillaglámpa égősort. Általánosságban is nagy rajongója vagyok Áginak, a lányaim szobájának mennyezeti lámpáját - az alapdarab StAArlight modellt - is tőle rendeltem (bővebben erről itt olvashattok). Az ernyő, a patentok - és ami nálunk még nem volt elérhető - a kábel színe is tetszőlegesen variálható. Az ernyő újrahasznosított alapanyaga fontos szempont a tudatos vásárlóknak! Nekem frissességet, egyediséget és játékosságot sugall ez a kollekció.staarlight.jpg

A StAArlight poppy kollekció számomra egy kreatív válasz az egy ideje nagyon hájpolt gömb fényfüzérekre. Nem gondoltam volna, hogy ebből a témából ki lehet hozni valami újat, de Ági bebizonyította az ellenkezőjét. Nemcsak az ötlet és a kivitelezés profi az én olvasatomban, hanem a választások szabadsága is az. A legnépszerűbb színkombinációkból természetesen válogathatunk a webshopban (10 vagy 20 izzós kivitelben), de egyedi kérésekkel is bátran lehet zargatni Ágit. Olyan DIY opció is rendelkezésre áll, hogy mi magunk hajtogassuk meg az ernyőket, amivel nemcsak pénzt spórolhatunk, hanem az alkotás részeseivé is válhatunk.

csillaglampa_fuzer2.jpg

csillaglampa_fuzer1.jpg

csillaglampa_fuzer3.jpg

Megfontolandó a karácsonyi izzósorok forradalmasítása csillaglámpa fényfüzérekre, januárban pedig találhatunk nekik egy másik érdemes helyet a lakásban... ezért érdemes papírt és tollat ragadnom! 

Fotók: http://frantaagi.com

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://aholgyereklennek.blog.hu/api/trackback/id/tr4213370367

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása