Ahol gyerek lennék

De felnőttnek lenni legalább olyan jó

Így készíts rojtokból füzért 1 óra alatt

2018. november 06. 22:15 - Bencsikné Mészáros Csilla

Októberi füzér-készítő workshopunk beszámolóját már közzé tettem, de a saját projektemet még nem. Nem sokat tudtam ugyanis haladni vele a workshopon, túlságosan lefoglalt a résztvevők mentorálása pompom témában (milyen jó foglalkozás lenne J) és az esemény fényképekkel való dokumentálása. Arra azonban elegendő volt, hogy kiteszteljem a technikát, lássam a méretet, kiválasszam a gyöngyöket. Otthon aztán az őszi szünet remek alkalmat adott arra, hogy lányaim segítségével abszolváljuk is a projektet.

A füzér rövid leírása:

  • a rojtokhoz pamut-fonalat használtam, de legközelebb azt hiszem inkább fényes hatású fonalat fogok választani - úgy elegánsabb hatást nyújt
  • a rojtokat az alábbi videó alapján készítettem el

  • a rojtokba vékony, hobbiboltban kapható drótot fűztem
  • erre könnyedén fel lehetett fűzni a gyöngyöket. Ekrü, műanyag csiszolt és színes gyöngyöket használtam türkiz és rózsaszín színekben
  • Zsinegnek ezúttal nem a pékzsineget, hanem egy vastagabb, három szálból csavartat választottam.
  • a rojtokat egyenként rátekertem a zsinegre a drót segítségével, megcsavartam és visszabújtattam

Ez egy nagyon könnyen és gyorsan abszolválható projekt, amiben a nagyobbacska gyerekek már részt tudnak venni (az én Jankám pl. 6 éves). Kiváló dekorációs ötlet gyerekszobába is, válasszuk a lurkó kedvenc színét. Ha pedig a környezettudatosság a cél, az elfekvő maradék fonalakból egy remek multikolor változat készíthető el. Jó kikapcsolódást hozzá!

fuzer_rojt.jpg

fuzer_rojt-3.jpg

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://aholgyereklennek.blog.hu/api/trackback/id/tr2314357313

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása