Ahol gyerek lennék

De felnőttnek lenni legalább olyan jó

Elő a nagyi gombajival és a sohasem használt bizsukkal!

2018. február 13. 18:25 - Bencsikné Mészáros Csilla

Számomra mindig a kézzel készült dekorációk a legkedvesebbek. Noha szebbek és jobbak is vannak a piacon, a világ bármely pontjáról rendelhetek, és sokszor nem is túl drágák, de így egyvalamiről le kell mondanom, a sztoriról. Emiatt soha semmi nem fog annyit jelenteni számomra, mint amihez személyes élményem kötődik. Így voltam a gomb-képekkel is. Amikor a lányaimnak kerestem valami egyszerű és gyorsan kivitelezhető kis dekorációt, nagyon megörültem a gombokból készíthető kezdőbetűk ötletének, és Etsy ide vagy oda, nekiláttam a sajátomnak.

Egy blogon olvastam róla és az tetszett benne a legjobban, hogy nem kellett hozzá különösebb beruházás, az otthon fellelhető (akkor még nem is túl nagy) készletem is bőven elegendő volt. 

Ezt a projektet szívből ajánlom minden kezdő barkácsolónak, hiszen a sikerélmény garantált. Én a kislányaim nevének kezdőbetűit raktam ki, de bármilyen forma, alakzat, figura is megvalósítható így.

A következők kellenek hozzá:

  • mély képkeret, én az ikeás Ribba-val dolgoztam
  • Vastagabb papír a sablonnak, a háttérnek színes és/vagy scrapbook papír, esetleg dekorgumi
  • olló
  • gombok
  • gyöngyök
  • ragasztópisztolygombkep_1.jpg

 Így láss neki:

  • először is ki kell választani a mintát -  egy Pinterest mappába gyűjtöttem is jópár kedvencet
  • a vastagabb papírból/dekorgumiból kivágni a sablont
  • tetszés szerint ráragasztani a gombok/gyöngyök kavalkádját
  • opcionális: végül egy háttérnek szolgáló színes/scrapbook papírra ragasztani és a kész művet beletenni a képkeretbe. Ugye milyen egyszerű?

A rendkívül jó ár-látványossági rátája miatt arra gondoltam, hogy ez lesz a márciusi workshopunk témája is. Az időpont és részletek hamarosan felkerülnek a facebook oldalamra, addig is gyűjtsétek az ötleteket!!! gombkep.jpg

 

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://aholgyereklennek.blog.hu/api/trackback/id/tr1413665850

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása