Ahol gyerek lennék

De felnőttnek lenni legalább olyan jó

Szülinapi torta extrákkal

2018. május 01. 20:29 - Bencsikné Mészáros Csilla

Az eddigi hagyományoktól eltérően idén profikra bíztam a lányok tortáinak megsütését, de szerettem volna mégis „anyásítani” egy kicsit. Az amolyan „dekor bakancs-listámon” előkelő helyen szerepelnek a torta dekorok, amelyek feldíszített hurkapálcák vagy mintás szívószálak valamint kis zászlócskák, figurák segítségével emelik az ünnep fényét. Szerintem nagyon ötletesek, kreatívak a Magnólia márka termékei. Az egyedi grafikák, színes zászlócskák, horgolt figurák részlet-gazdagok és magával ragadóak. Nálam abszolút szerelem első látásra.

Képek forrása: http://www.ildo.hu/

A képeken felbuzdulva én is belevágtam egy hasonló projektbe, még az sem szegte kedvem, hogy nyilván nem tudom ezt a színvonalat produkálni. A lényeg szerintem - különösen ha saját gyerkőcről van szó - sokkal inkább a szándékon van.

A szükséges alapanyagok ezek voltak:

  • mintás papír szívószálak,
  • betű-zászlócskák,
  • kötéshez használatos fonal,
  • pom-pom sablon (könnyedén készíthetsz papírból is, a mikéntről bővebben itt olvashatsz),
  • vékony szalag,
  • olló,
  • ragasztópisztoly.

tortadekor_diy-5.jpg

Már jó ideje az egyik kreatív dobozkámban lapul egy nagy adag mintás papírszívószál, amikből eddig csak Janka alkotott, de most elérkezett az én időm! Mivel horgolni és rajzolni sem igazán tudok, a jól bevált pom-pomokhoz nyúltam, és négy darab kis méretű, fáradt rózsaszínűt készítettem. Ezeket a szívószálak tetejére ragasztottam. A két szívószál köré tekertem és ragasztópisztollyal rügzítettem a kis füzéreket. A tapasztalat az volt, hogy ilyen hosszú füzérekhez már alig elégséges egy szalag, némi merevítés sem ártott volna. Legközelebb vagy egy vékony drótot is a szalaghoz erősítek, vagy rövidebb feliratot készítek - egy kicsit nagyobb méretű zászlócskán egy egész név is kiférhet.

tortadekor_diy.jpg

tortadekor_diy-3.jpg

tortadekor_diy-6.jpg

 A lányok így is oda meg vissza voltak az örömtől és persze már tovább is gondolták az eredeti koncepciót! ♥

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://aholgyereklennek.blog.hu/api/trackback/id/tr1813882966

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása