Ahol gyerek lennék

De felnőttnek lenni legalább olyan jó

Ha egyediség kell a gyerekszobába

2017. május 11. 21:59 - Bencsikné Mészáros Csilla

Készíts névre szóló névfüzért!

Új keletű passzióm, hogy ha vendégségbe megyünk, akkor igyekszem valami egyedi ajándékot is vinni. Nyáron szívesen ajándékozok például saját készítésű lekvárt, savanyúságot, szörpöt, vagy egyszerűen csak a konyhakertben termesztett zöldségek/gyümölcsök/fűszernövények legjavát. Egyéb ínséges időszakban persze marad a klasszikus virág, csokoládé, bor triumvirátusa, de ha már a belbecs sérül is, igyekszem látványos külcsínnel kompenzálni - vagyis szépen becsomagolom. Ezért (is) tartok itthon 2 fióknyi, meg 2 doboznyi csomagoló- és díszítőalkalmatosságot. :-) Más a helyzet, ha a megajándékozni kívánt személy csupán néhány hónapja jött a napvilágra. Eddig leginkább a pelenkatortában és magam által hímzett névre szóló partedliben utaztam, de most lecsaptam egy másik ötletre, a névfüzérre. Természetesen a Pinterest-en láttam meg az ötletet, és nagyon megtetszett a variálhatóság lehetősége. Nem mellesleg könnyen el is készíthető.

Ez volt az inspiráció:

Fotók: https://hu.pinterest.com

Ami szükségeltetik:

  • fénymásolópapír (én 160 grammosat használtam)
  • kötőfonal
  • pékzsineg
  • olló
  • lyukasztó
  • kartonpapír, ceruza, pohárka és pénzérme a pom pom készítéséhez

A madzagot egy kis szerencsével sikerült is beazonosítanom, mivel ilyennel volt átkötve a Cucc papírzsákunk is, amit nemrég rendeltem - amikor rendszerezési lázban égtem. Rögtön megkérdeztem Ágit, a termék készítőjét, hogy honnan szerezhető be, így megtudtam, hogy a pékzsineg névre hallgató kötöző elérhető a Dekorella webshopjában, rengeteg színben. Rögtön rendeltem is 3 félét. :-) A pom pomokkal farsang idején már barátságot kötöttem, amikor Janka nyuszijelmezéhez kellett egy fehér bojtos farkincát készítenem, természetesen ehhez is nagyon jó oktatóvideókat lehet találni, nekem ez vált be. Én sokkal kisebb poharat használtam, egy fél deciliteres ikeás darabot, a középső lyuk mérete pedig egy ötforintosé. Szerettem volna cirmos bojtocskákat készíteni, ezért a kiválasztott rózsaszín és fehér kötőfonalat összefogva, egyszerre tekergettem. Ez is egy jó differenciálási lehetőség. A Red Heart Lisa névre keresztelt fonalat Velencén, a Fecskefészekben szereztem be, ahová úszás előtt szoktunk betérni a lányokkal. Nagyon sok szép kellék szerezhető itt be, ráadásul egy édesanya vállalkozása, úgyhogy abszolút támogatandó!

p1050815.jpg

p1050816.jpg

Mivel fontos, hogy a betűkártyáknak legyen tartása, ezért egy vastagabb, névjegykártyákhoz is alkalmas papírra nyomtattuk. De azt is el tudom képzelni, hogy egyszerű fénymásolópapír használata esetén a kivágás után egy kartonpapírra ragasztjuk a betűket. A zászlócskák kivágása és kilyukasztása (általános irodai lyukasztót használva) már össze is állíthattam az egyedi, névre szóló ajándékot.

p1050818.jpg

p1050817.jpg

Mivel Liza baba még csak hat hónapos, ezért túl nagy elragadtatásra nem számíthatok, de ha nagyobbacska lesz, talán jó eszköz lesz arra, hogy eljátsszon szép nevének betűivel. Az ajándékkészítéssel én már így is sokat kaptam. :-)

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://aholgyereklennek.blog.hu/api/trackback/id/tr2112498155

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása